תכונות של מכונת פיצוץ חגורת רשת

- 2023-02-08-

מכונת פיצוץ חגורת רשת, המכונה גם מכונת התזת חול, שיוף והסרת חלד מסגסוגת אלומיניום, משמשת בעיקר לניקוי וניקוי של גלגלי רכב, כולל היכולת להסיר חמצון גלגלים, כתמים, אצווה, חספוס וכו'. תכונות ויתרונות ספציפיים כוללים את הדברים הבאים :
1. מכונת פיצוץ חגורת רשת היא מכונת פיצוץ זריקה סגורה אוטומטית. זה לא רק אופנתי בעיצוב, מדעי וסביר במבנה, אלא יש לו גם את היתרונות של שיפור יעילות העבודה ואפקט עיבוד טוב בשימוש מעשי.
2. בתכנון של סוג זה של מכונה, העיצוב של מסך מסנן כפול מאומץ עבור החלקים במכונה, אשר יכול לא רק למנוע חסימה של פסולת על העבודה הכוללת של המכונה, אלא גם לשפר ביעילות את החלקות של המכונה. פעולת התזת חול.
3. המכונה מתוכננת גם עם מערכת עצמאית להסרת אבק שקיות גדולות, מה שהופך את המכונה ליתרונות של יכולת איסוף אבק חזקה ונראות גבוהה בכל תהליך השימוש, וניתן להשתמש בה ישירות עם קופסת איסוף אבק עצמאית. זה אהוב על ידי צרכנים רבים.

4. הקיבולת הכוללת של תא העבודה של מכונת פיצוץ חגורת הרשת גדולה יחסית. עם העיצוב של פתיחת הדלת בצד שמאל וימין, נוח יותר לגשת לחומר העבודה בשימוש, וזה יכול גם לחסוך קצת מקום הפעלה.