כמה אתה יודע על מכונת פיצוץ קרס

- 2021-04-15-

בתעשיית היציקה, יש לטפל כמעט בכל יציקות הפלדה ויציקות הברזל באמצעות מכונת פיצוץ יריות. מטרת הפעולה היא לא רק לנקות את זיהומי השטח של יציקות, אלא גם לשחק את תפקיד בדיקת האיכות לאחר סיום ייצור היציקה, ולסנן את המוצרים עם משטח לקוי ישירות.

בייצור רגיל של יציקות יש לנקות את כל היציקות המיוצרות באמצעות מכונת פיצוץ זריקה. בדרך זו ניתן לנקות את הזיהומים על פני שטח היציקות. יחד עם זאת, האם יש פגמים על פני השטח של היציקות, האם קיימת תופעת הדבקת גזים וחולפים, שניתן לראות בבירור באמצעות הטיפול הטכני של מכונת פיצוץ זריקות וו וו עיבוד הטכנולוגיה של מכונת התזת זן מסוג וו. , יכול להיות מאוד נוח למוצרים פגומים אלה שהוקרנו ישירות, וכבר לא צריך לבחור ידנית אחד אחד.

בנוסף לניקוי פני השטח של היציקה, מכונת פיצוץ הקרס יכולה גם לעבד את פני השטח של היציקה. באמצעות הטיפול הטכני של מכונת פיצוץ זריקת הקרס, פני השטח של היציקה יכולים להשיג את האפקט האידיאלי הרצוי, ולייצר את אפקט איכות השטח המתאים. זה יכול לענות בקלות על דרישת הייצור של היציקה, ולהפחית מאוד את עלות העבודה של עלות קו היציקה, לשפר את יעילות הייצור של יציקות. באמצעות טיפול פני השטח של מכונת הפיצוץ הזריק מסוג וו, פני השטח של היציקה יכולים לעמוד בדרישות.