חמישה סוגים של מכונות פיצוץ יריות

- 2021-07-12-

1.מכונת פיצוץ יריות זחילהמתאים לניקוי משטח וחיזוק של מוצרים קטנים ובינוניים. המוצרים שיש לנקות חייבים להיות יציקות ותהליכי טיפול בחום כאשר חתיכה אחת שוקלת פחות מ -200 ק"ג. ניתן להשתמש בציוד למכונות עצמאיות ולמתקני תמיכה. היקף היישום: הסרת חלודה וגימור של יציקות, עיבוד דיוק ויציקות פלדה דיוק גבוה. הסר את סולם תחמוצת השטח של חלקי תהליך החום, יציקות ויציקות פלדה. טיפול נגד חלודה וטיפול מקדים של חלקים סטנדרטיים.

 

 

2.מכונת פיצוץ יריות מסוג וו. כמכונה רגילה לניצוץ זריקות, מכונת הפיצוץ מזווית מסוג וו היא בעלת כושר נשיאה גדול, עד 10,000 ק"ג. סוג זה של מכונת פיצוץ יריות הוא בעל פרודוקטיביות גבוהה ותוחלת יכולת תיאום גדולה. זהו ציוד מכני לניקוי וחיזוק אידיאלי. הוא מתאים בעיקר לטיפול במשטח מתכת של יציקות בינוניות וגדולות שונות, יציקות פלדה, ריתוכים וחלקי תהליך טיפול בחום, כולל עבודות מוצר שבורות בקלות ולא סדירות.

 

 

 

3.מכונת פיצוץ יריות מסוג עגלה. מכונת פיצוץ הזריקות מסוג עגלה מתאימה בעיקר לייצור המוני של עבודות ניקוי משטח גדולות, בינוניות וקטנות. סוג זה של מכונות וציוד מתאים לארכובה של מנועי דיזל, הילוכים הילוכים, קפיצי שיכוך דופק וכו '. הוא נמצא בשימוש נרחב בתעשיות פרזול וייצור מכונות. יש לו את המאפיינים של יעילות ייצור גבוהה, אפקט איטום טוב מאוד, מבנה קומפקטי, טעינה ופריקה של חלקים נוחים ותוכן טכנולוגי גבוה.

 

 

 

 

4. צינור פלדה מכונת פיצוץ קיר פנימית וחיצונית. טכנולוגיית פיצוץ הזריקות משמשת לניקוי החלל הפנימי של הצילינדר, שהוא סוג חדש של ציוד לניקוי פיצוץ זריקות. הוא משתמש בדחיסת אוויר ככוח המניע להאצת הטיל, לייצר כמות מסוימת של אנרגיה מכנית ולרסס אותו לתוך החלל הפנימי של צינור הפלדה. כאשר צינור הפלדה נמצא בתא אקדח הריסוס, אקדח הריסוס ישתרע באופן מלא לתוך צינור הפלדה המתאים, ואקדח הריסוס ינוע שמאלה וימינה בצינור הפלדה כדי לרסס ולנקות את החלל הפנימי של צינור הפלדה במספר רב כיוונים.

 

 

 

 

5. מכונת פיצוץ כביש. במהלך כל תהליך הפעולה במהירות גבוהה, מכונת הפיצוץ בכביש משתמשת בגלגל הפיצוץ הזרוע המונע על ידי המנוע כדי לגרום לכוח מרכזי ומהירות הרוח. כאשר מוזרק גלגל ההזרקה בגודל חלקיק מסוים לצינורית ההזרקה (ניתן לתמרן את הזרימה הכוללת של גלגל ההזרקה), הוא מואץ למפזר הזריקה המהיר המסתובב במהירות. לאחר פיצוץ זריקות, חצץ הפלדה, האבק והשאריות חוזרים יחד לתא הריבאונד ומגיעים לחלק העליון של סל האחסון. מכונת הפיצוץ בכביש מצוידת בציוד להסרת אבק כדי להבטיח בנייה נקייה ואפס זיהום, לשפר את היעילות ולהגן על הסביבה האקולוגית.